Ja just det, vart börjar man?

Ja, nu var det ju det här med att berätta lite om sig själv. Man ska väl kanske göra det från början, så folk får en liten uppfattning om vem Jennie är!

Jag är en typisk mamma mu!! Glad, snäll, trygg, stor och go mamma. Oftast...;) Vet inte om kossor blir 32 år, men det är jag iaf. Jag bor med min make Niklas 30 (lammkött, eller kalvkött kanske det ska heta nu då..), hans son Liam 5,5 år, vår dotter Lova 9 månader, hunden Enzo snart 4 år och en okänd bebis i magen! Vi bor på landet i mitten av Sverige, granne med en golfbana. Väldigt idylliskt, alldeles vid en stor sjö och med en tomt på 10.000 kvm - gräsmatta!! Där kan jag beta mig fet i lugn och ro...

   Ja, här har vi bonussonen Liam och maken Niklas. Världens bästa helt enkelt!

Kossan den har 4 magar, jag likaså! Känns så ibland. Magen, den överjästa pizzadegen, har inte hunnit bli riktigt utkavlad och slät, och nu har det ju flyttat in en ny hyresgäst där så den kommer nog bara bli större. På torsdag ska vi till barnmorskan och förhoppningsvis får vi en beräknad förlossningsdag då. Skulle tippa på början av oktober... Mitt juver är dock upptaget redan, då den lilla kalven inte anser sig stor nog att dricka sin välling utan ska envisas med att snutta, dia, tissa och dra i mammas juver HELA tiden...
  

Just nu skulle jag behöva börja gå igenom lite sommarkläder, för vi åker till Teneriffa på lördag. Och det är ju inte lite saker man ska packa med till en bebis, en kossa och ett kalvkött!! Eftersom kalven ska på grönbete och spela golf så blir det en hel del packning att släpa med, tur att Lovas gudmor Lena och hennes man följer med så vi får lite bärhjälp...
Här är Lovas gudmor Lena, världens bästa gudmor.     Å här är Lenas man, Tord, alias Tårtan!

Ja, detta var nog allt just nu... Ska väl gå och idissla lite kanske..:) Varma kramar från en glad kossa!

Kommentarer
Postat av: malin

nämen se där, nu kommer nu att bli helt fast i bloggandet, det blev jag ;)

2009-02-22 @ 22:17:33
URL: http://mammismalin86.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jaaa, det kommer jag säääkert att bli!! Trevligt sätt att uppdatera släkt å vänner iaf! KRAM, ses i morgon.

2009-02-23 @ 17:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0