Dagens I-landsproblem...

Pust och stön och stånk...Jag VET att jag inte ska klaga, men ibland så måste man få göra det! Packning för att åka utomlands...MED en bebis!!! Och en karl!!! Ja, det kan ju bara sluta på ett sätt....jag packar ALLT!!!

Man förstår inte hur mycket saker man behöver till en bebis för att vardagen ska gå runt...Jo, förresten, NU förstår jag det! Kex, skedar, mugg, flaskor, välling, leksaker, termometer, vätskeersättning, plåster och allt förbannat som ska packas för 1 veckas utlandsvistelse......i ett land som dessutom har utlovat REGN, REGN och lite mer REGN under precis hela vår vistelse..... Ja, blir det så då tänker jag aldrig åka tillbaka dit, va så säker. Teneriffa heter landet. MEN MEN, det ska bli otroligt skönt att få komma hemifrån och slappa! Gudmor med tillhörande make åker ju med, så mamma mu får semester och ska beta grönt och lapa sol (!!!!) hade hon tänkt...

Ikväll fick vi middag hos morfar, torsk i äggsås och mandelpotatis! Oj vad gott och svenskt! Och trevligt förstås.

Längtar tills i morgon pga 2 saker.... 1 Vi ska åka på SEMESTER!!!! 2 Min kära vän ska göra ett gravtest och jag hoppas så innerligt att det visar ett +!!! Då är det inte så långt mellan våra "blivande tvåor"!!! Våra ettor skiljer det 5 dagar mellan!

Var hos BM igår. BT 120/73, blodvärde 135, blodsocker 5,3 och urinen OK! Hon trodde att jag var i v 8 nu, vi får väl se efter vår semester, för då blir det ett tidigt ultra!

Kram och god natt, ses efter Teneriffas soliga dagar....!!!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-05-07 @ 16:25:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0